Summa sidvisningar

söndag 26 december 2010

lata dagar.... dias flojos...

Acá es invierno y lo mejor de todo es que puedo dedicarme a mi hobby ! El mundo de los papeles me han echo muy creativa, hacer tarjetas personales y albunes me encanta!!
en gästbok som jag har dekorera ...

un albun que hice con la ayuda de Bin it all
aqui junto todos mis timbre de INKIDO 
 Ett av mina första mini album som jag skapade med hjälp av bind it allt 

älskar INKIDO stämplar 

mini album som är fyllda av små kort på barnen 



här skapar jag !!

en estos días libre tratare de ordenar mis timbres y todo el material que tengo y que he juntado estos últimos años..
Det bästa med vinter är att man kan vara inne och skapa!! i dessa dagar skall försöka göra ordning mina stämplar och allt material som jag har samla på de sista 3 år.. ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar